Ekonomi

Vodafone Türkiye’nin 2023-2024 mali yılı ilk yarı sonuçları açıklandı

Vodafone Türkiye, 2023-2024 mali yılı ilk yarı (Nisan-Eylül 2023) sonuçlarını açıkladı. Şirketin hizmet gelirleri 20,8 milyar TL olurken, Faiz, Amortisman ve Vergi Öncesi Kâr (FAVÖK) 8,0 milyar TL’ye yükseldi.

Açıklanan mali sonuçlara göre taşınabilir abone sayısı 25,4 milyona ulaşırken, M2M (Makineler Arası İletişim) dahil olmak üzere toplam mobil abone sayısı 29,3 milyona ulaştı. Faturalı abone sayısını 19,1 milyona çıkaran şirket, sabit genişbant abone sayısını ise 1,4 milyona çıkardı.

415 MİLYON DİJİTAL ETKİLEŞİM

Tüm kanallarda dijitalleşme odağıyla faaliyetlerini sürdüren Vodafone’un Vodafone Yandım ve Online Self Servis gibi dijital kanallarını kullanan aylık aktif müşteri sayısı 17 milyonu aştı. Vodafone’un dijital kanallarını kullanan müşterilerin aylık toplam etkileşimi 415 milyona ulaştı.

VERİ KULLANIMINDA YÜZDE 22,2 ARTIŞ

Mali yılın ilk 6 ayında Vodafone Türkiye müşterilerinin toplam taşınabilir data kullanımı geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 22 artarak 2.403 petabayta ulaştı.

DİJİTAL HİZMETLERDE BÜYÜME

Vodafone Türkiye de bu dönemde dijital hizmet şirketi olma yolunda önemli ilerlemeler kaydetti. Şirketin Vodafone Yandım mobil uygulaması üzerinden hayata geçirdiği Her Şey Yandım online alışveriş platformunun ziyaret sayısı 50 milyona ulaştı. Vodafone’un yeni nesil taşınabilir finans çözümü Vodafone Pay ürünlerini kullanan toplam kullanıcı sayısı 4,8 milyona ulaştı. Şirketin 1.000’e yakın farklı işlemi gerçekleştirebilen kişisel dijital asistanı TOBi’nin aylık tekil kullanıcı sayısı 9,7 milyona, aylık sohbet sayısı ise 43 milyona yükseldi.

Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy, 2023-24 mali yılının ilk yarı sonuçlarını şöyle değerlendirdi:

“Vodafone olarak dijitalleşmenin, Türkiye ekonomisini dönüştürecek ve kalkınma hedeflerine ulaşma sürecini hızlandıracak bir unsur olduğuna inanıyoruz. Cumhuriyetimizin 100. yılında Türkiye’nin dijitalleşmesi için çalışırken, aynı zamanda Bu alandaki gelişme fırsatlarını incelemek ve kamu politikası için önemli veriler sağlamak.” Bu anlayışla hazırladığımız ‘Dijital Türkiye 2030’ raporunda ülkemizin dijital dönüşüm sürecinin en önemli unsurları olan toplumu, şirketleri, devleti ve altyapıyı inceledik. Bu dört alanda Türkiye’nin dijital dönüşümdeki durumu, potansiyel gelişim alanları ve olası ekonomik etkileri yer alıyor. “Gelişmiş ülkelerle karşılaştırmalı bir perspektiften değerlendirdik. Vodafone olarak müşterilerimizin, ekosistemimizin ve ülkemizin dijital geleceğine fayda sağlayacak politikaların geliştirilmesine katkı sağlamaya hazırız.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
Mecidiyeköy Escort
Bozkurt Escort
Silivrikapı Escort
İstasyon Escort
Halaskargazi Escort
Fatih Escort
Hoca Gıyasettin Escort
Mareşal Çakmak Escort
Bağlarçeşme Escort
Kömürlük Escort
Üsküdar Escort
Ayazağa Escort
Barbaros Escort
Cumhuriyet Escort
Piyalepaşa Escort
Aziz Mahmut Hüdayi Escort
Tepeören Escort
Yahya Kemal Escort
Cumhuriyet Escort
Işıklar Escort
Yeşilkent Escort
Gültepe Escort
Balabanağa Escort
Topağacı Escort
Oklalı Escort
Müeyyetzade Escort
Muratreis Escort
Mercan Escort
Esenkent Escort
Karlıktepe Escort
İçerenköy Escort
Kemalpaşa Escort
Valide-i Atik Escort
Çayırbaşı Escort
Mevlana Escort
Yavuz Sultan Selim Escort
Alibeyköy Escort
Silivri Escort
Bahçelievler Escort
Dağyenice Escort
Küçük Kılıçlı Escort
Topselvi Escort
Yeşilkent Escort
Şirintepe Escort